vrijdag 5 november 2010

vierkantjes voor een gehaakte deken

al surfend over het net kwam ik deze oproep op het blogje huisje 9 tegen.
omdat de oproep mij ontroerd wil ik graag dit bericht op mijn blog zetten

Wie helpt er mee?
Wie o wie wil meehelpen om onze logeerhuizen te voorzien van gehaakte dekens?
Door het lezen en volgen van de blog van SIBOL kwam ik op het idee om dit te gaan doen voor onze logeerhuizen. Mensen om ons heen vinden het leuk om te haken maar om een hele deken te gaan haken zien ze niet zitten. Helaas heeft mijn dag ook maar 24 uur en kan ik dus ook niet alleen al deze dekens haken.

De dekens worden gebruikt in onze logeerhuizen door de kinderen en enkele verkopen we op onze actie dagen om een bus bij elkaar te krijgen voor ons vervoer.

Wil je meer lezen over onze logeerhuizen kijk op onze website.

De bedoeling is dat iedereen een vierkantje haakt van 15 x 15 cm met een bepaald thema.
Het thema zal ik iedere keer op de blog aangeven. Ook zal ik bijhouden en laten zien welke vierkantjes er al zijn ingeleverd. Wij zullen deze dan aan elkaar haken en ze tot een mooie deken maken.

Wil je mee doen dan kan je de gehaakte vierkantjes opsturen naar:


't Hart van de Vader
Antwoordnummer 1607
8080 BV Elburg

Ik hoop dat er veel mensen gaan meedoen en dat er veel kindjes onder onze mooie dekentjes liggen.

Ik hoop dat er nog meer mensen zich hier voor in willen zetten.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik haak al voor Sibol maar dit vind ik ook een prachtig project :)) Ik denk dat ik de haaknaald maar ga pakken :))

Carla zei

Wat een leuk project. Ik heb inmiddels 3 vierkantjes af en misschien maak ik er nog wel een paar. Is het een idee trouwens om die van ons samen te versturen? Niet dat het nou zoveel kost (wat weegt zo'n vierkantje nou helemaal), maar het scheelt toch.

Carla zei

Oh ik zie nu ineens dat het een antwoordnummer is, dus dat van die verzendkosten gaat niet op ;).