woensdag 17 februari 2010

Heb ik genoeg........


Eigenlijk wil ik het er niet overhebben, maar ik kan er niet omheen. Ik heb net de uitzending gezien van heb ik genoeg.
Ik vind het een goede uitzending en erg herkenbaar. en zo zie je maar je hoeft niet dik te zijn om een eetstoornis te hebben. Ik heb ook die therapie gehad met het gewone eten heb ik moeite maar de gevoelens probeer ik nu weg te gamen, soms zijn ze nog erg moeilijk om mee om te gaan, vaak heb ik niet eens in de gaten dat ik "zo"dik ben, ik kan toch gewoon lopen en mijn veters strikken dus waar maak ik mij druk om. mijn gezondheid is een ander verhaal
een ding in de uitzending kan ik mij in vinden ,
IK VIND MIJ EIGEN MOOI en laat een ander mij het tegendeel maar eens bewijzen.......Ik geloof in mijzelf (niet altijd maar gelukkig wel vaak!)
Ik ga met opgeheven hoofd mijn kranten lopen.



iK BEN EEN BEETJE VEEL MAAR OOK VEEL DE MOEITE WAARD!!!!!!!!!!

2 opmerkingen:

Fabie zei

groot gelijk heb je ...
beter een dikke plezante dan een magere ambetante ..zeg ik maar !!
Trouwens wij zijn toch véél gezelliger...

atelierlemlem zei

Hoi Nonnelien! Je hebt groot gelijk hoor! Ik ben 'gewoon' geweest, heel dik en heel dun en nu weer dik, maar ik voel mij altijd hetzelfde. Echt geen verschil! Het is alleen voor mijn gezondheid niet goed dus moet er weer wat af..helaas. Ik vindt dat wij mensen er maar eens mee op moeten houden elkaar op hun uiterlijk te veroordelen (en daarmee onszelf beter vinden!)!!