donderdag 11 februari 2010

En de boer........




Gisteren en vandaag heb ik een aantal keer gedacht, En de boer hij ploegde voort.

Toen ik verschillende keren door de sneeuw heen moest,

Sinds een jaar bezorgen we met het gezin Het kontakt(het krantje in Harderwijk) door weer en wind en gisteren dus door de sneeuwbui.

Bekaf hebben wij ons er door geploegt, de fiets lag een aantal keer in de sneeuw en de jongste ernaast.

De tweede maal ploegen was naar de brei-academie in de kiemure, gezellig maar na een uur in de hitte daar, viel ik bijna van het gapen van mijn stoel en zat daar na zowat recht op te slapen.

De jongste wilde vandaag door alle sneeuw naar school worden gebracht en wederom ploegde wij door de sneeuw naar Ermelo en daarna alleen weer terug. over 15 kilometer heb ik een uur gedaan. En ja hoor daar was de gedachte weer............En de boer hij ploegde voort.










Geen opmerkingen: