maandag 16 april 2012

Ik ben er weer......

Ik ben weer terug maar aanvaard dat ik een onregelmatige blogger ben. Mensen die elke dag een blogje schrijven nou respect! Als ik blog weet ik niet wat ik schrijven moet en als ik een pauze neem dan borrelt het in mijn hoofd van dingen die ik wil laten zien of horen ed. Nu ook heb zo`n leuk poppetje gemaakt dat ik het toch wil laten zien. ze heet Carolien en is gemaakt van een patroon van vifke, ik vind haar zo super leuk dat ik er nog een aan het maken ben en nog een chique maken.
Dit eigenwijze eendje heb ik ook nog gemaakt.
Tot de volgende keer.....

3 opmerkingen:

Angélique zei

Dat is zeker een leuk poppetje!
Ook het eendje is schattig.
Bloggen doe je toch voor je plezier, daar zit geen "moeten" achter (vind ik). Uiteraard is het heel leuk om te zien wat je gemaakt hebt, maar het is geen verplichting hoor!

esther zei

nou nonnelien,
ik ben ook geen dagelijkse blogger hoor.
ik kijk altijd even of anderen wat geplaatst hebben maar ik plaats alleen zelf watt als ik iets gemaakt heb of als ik iets wil melden op hobby gebied.
dus schaam je niet hoor.
we zien vanzelf wel een blogje van je verschijnen als jij er aan toe bent.
liefs esther

hester zei

hallo nonnelien,

ik heb dat ook hoor,ik weet gewoon niet wat ik moet schrijven op mijn blog elke dag,en ik heb ook niet elke dag iets af wat gehaakt is,dus ja hoop dat de mensen die mij volgen het dan maar niet erg vinden,
je popje is heel erg leuk geworden,en je eendjs is een plaatje,amigurumi is je toch gelukt he
mijn complimenten hoor,
groetjes hester