zondag 6 november 2011

Druk,druk,druk

Ik ben weer in mijn valkuil getrapt en ben weer met van alles tegelijk bezig, met twee sjaals breien nou eigenlijk een omslagdoek en een sjaal en een Zebra haken en een sjaaltje stokhaken en een slaapjaap breien.....en nou als ik zoek kom ik vast nog wel meer ufo`s (unfinischedobjects) tegen. Nu mijn grootste uitdaging.
In mijn omslagdoek zit een fout. Zie je hem??



Hij ziet rechts onder en doet zeer.



Nu kan ik de doek uithalen maar dat is wel heel ver. Mijn breivriendin vind dat er een fout in je werk mag zitten, anders kan je net zo goed een doek in de winkel kopen maar deze doet zeer. Ik ben de uitdaging aan te gaan om de doek achter de spreekwoordelijke bank(want daar lag tie inmiddels) weg te halen en ermee door tegaan en de fout te laten zitten.
Wie gaat deze strijd winnen? Ik houd je op de hoogte.

5 opmerkingen:

Angélique zei

Ik ben geen breister, kan het wel, maar doe het maar zelden, maar als ik het zo bekijk kan ik me voorstellen dat de fout je stoort. Is het niet mogelijk om met een los draadje de fout minder opvallend te maken door het ribbeltje er op te mazen? Uithalen is wel heel erg zonde en zorgt er waarschijnlijk voor dat het werk helemaal gaat tegenstaan. Dan heb je dubbel werk en dubbele ergernis. Zou heel jammer zijn als je het niet afmaakt, want het wordt zo mooi. Heel veel succes!

Sandra zei

Ik duim voor jou, dat jij de strijd mag winnen. Hij is wel al prachtig dus blijven breien hé, want het eindresultaat zal fantastisch zijn. Groetjes

Gera zei

ha,ha,ha,ha heeeeeeel herkenbaar! Ik hoop dat je de strijd gaat winnen.
(ik zou verliezen,ha,ha).
Maar je vriendin heeft helemaal gelijk!
Bij de Amish maken ze zelfs bewust een fout in een quilt, want alleen 'het Goddelijke' is volgens hen, zonder fouten.

Succes!
Het breiwerk ziet er overigens prachtig uit. Heerlijk breien lijkt me.

groetjes, Gera

Anoniem zei

Ik vind hem er nu al prachtig uitzien. En het is handwerk, dus er mag een foutje in zitten. Toen die van mij af waf en helemaal in elkaar zat én de col erop zat, zag ik ook zo'n soort foutje in mijn poncho :(. Maar dit is geweldig

Anoniem zei

ik vind hem gaaf ik zou er niets aan doen maar dat ben ik.