maandag 9 augustus 2010

Braderie


Zaterdag Had ik samen met mijn moeder een kraam gehuurd(ieder de helft) op de braderie van camping de scheepsbel. Het was mooi weer en het beloofde een mooie en leuke dat te worden. Na alles netjes te hebben uitgeslalt begon het wachten op kooplustige klanten, ai dat viel tegen. Het viel mij op dat handwerken door veel mensen wordt gezien als een enge ziekte, menig een keek ons nogal vies en minderwaardig aan. Naast ons stond een kraam met speelgoed met een auto die kon veranderen in een soort van robot dit ging onder begeleiding van het meest irritantste deuntje dat ik ooit had gehoord, tegen het einde van de dag was ik zo opstandig dat ik het autootje/robot met liefde graag bij die man geschoven had waar de zon niet schijnt....
De braderie verder was leuk het was een bonte verzameling van leuke kramen.
Oja ik had mijn jongens belovend als ik goed had verdiend dat we zouden gaan uiteten, helaas ben ik op twee euro na niet uit de kosten gekomen.

Na mij hart te hebben gelucht op het forum van de hobbydoos, knapte mijn bui op. Ik kreeg zulke lieve reaktie`s.
Na enige twijfel sta ik zaterdag 11 september gewoon weer op de pompoen/hobbymarkt bij molen de duif in Nunspeet.

2 opmerkingen:

Annemarie's Haakblog zei

Hoihoi, ik zag je berichtje op het forum van Hobbydoos. Laat je niet kisten hoor! Je maakt hartstikke leuke dingen. Soms is het gewoon niet de goeie plek en zijn er niet de mensen die het weten te waarderen. Ik hoop dat je volgende keer weer met veel plezier ergens staat. Laat je pret niet bederven door wat anderen vinden!
Groetjes,
Annemarie

Carla zei

Kennelijk was de robot/auto dan nog niet verkocht aan het eind van de dag. Ik vind het wel hartstikke goed van je dat je het gedaan hebt. Ik zou graag mijn frutsels willen verkopen maar ik heb de moed niet. Ik denk steeds bij mezelf: dat verkoopt toch niet. En als vrienden/bekenden dan vragen of ze een knuffel mogen kopen, geef ik ze vaak gewoon weg, dan voel ik me weer bezwaard om er geld voor te vragen. Stom eigenlijk hè. Maar ik vind het ook knap dat je kennelijk nog verkocht hebt, want je was bijna uit de kosten.