dinsdag 22 mei 2012

ontmoet boer Geert...............

.
Zeker 10 keer heb ik in mijn handen staan met het boekje Aapjes haken van christel krukkert en ook 10 keer heb ik hem weer weggelegd. Laatst blogte ik al over mijn onhandigheid met kleine armpjes en beentjes, bang dat ik hierop zou stranden en het boekje in de hoek zou komen te liggen, vond ik jammer. Wat denk je wat ik met moederdag kreeg, juist aapjes haken. ben gelijk garen gaan zoeken en aan boer Geert begonen. Ben helemaal verslingerd. Boer Geert is klaar en nu hang boerin Gerda aan de haaknaald.(Geert maar dan in paars en rose) Het boekje is een echte aanrader

3 opmerkingen:

Pauline zei

Wat leuk!
Ik ben ook niet zo van dat kleine gepruts,maar soms lukt het ook door dikker garen of een dikkere naald te nemen.
Ben benieuwd naar de volgende aap!

Hetty zei

Wat een schatje deze aap.
Leuke kleuren heb je gebruikt.
Groetjes Hetty.

Chris zei

leuk!!
wordt het boer zoekt vrouw??