dinsdag 26 april 2011

gelukkig zo goed als beter.....



Gelukkig ben ik zo goed als beter....nog wat licht snotterig.
ik heb niet zo veel gehandwerkt, gaat niet zo lekker met een toiletterol onder je neus.
Toch heb ik deze tissuehoes gemaakt naar idee van de royal sisters en een leuke muis van een leuk patroon van grietjekarwietje maar die zat nog niet in elkaar of die was er al tussen uit gepiept. dus nu een nieuwe aan het maken voor de foto en het mandje goed dicht houden anders gaat ze er weer van door.

2 opmerkingen:

Elizabeth zei

Nou, wat dacht je: een tissue is zachter dan een stukje toiletpapier voor mijn neus...
Fijn dat je aan de beterende hand bent.., het lijkt me niks met dit mooie weer!
Ik zou die muis toch aan de lijn leggen...

Catharina zei

Fijn dat het wat beter met je gaat.
Altijd mooier zo'n hoes om je tissuedoos!