zondag 14 maart 2010

Oeps..........


Alweer een poos niet geblogd. reden druk, druk,druk.
Woensdag zoals al ruim een jaar weer kranten gelopen met heerlijk weer het zonnetje liet zich van haar beste kant zien, dus gewapend met zonnebril de kranten naar menig brievenbus geflaneerd.
donderdag de gebruikelijk boodschappen en ``s middag vrijwilligerswerk gedaan, was erg gezellig.


Dan zit je weer op de vrijdag en die was best vermoeiend. we hebben voor het rode kruis een verkoop gehaouden in het winkelcentrum hier in harderwijk. Wij hbben n Harderwijk een aantal breigroepen en particuleren die voor taakveld 2 (vroeger de welfare) breien en met een groep vrjwilligers hebben we ong 4 keer per jaar een verkoop, daar ben ik de hele dag zoet mee geweest.
voor ik het wist was het alweer Zaterdag.. we zijn heerlijk naar Denhaag geweest hebben daar de binnenstad onveilg gemaakt en overal lekkerd genuffeld. wat een prachtige winkels. na drie urtjes te hebben geslenterd zijn we sieghtsingen naar scheveningen gegaan met als doel op het strand uit te waaien, op de boulevard waar het best rustig was, maar waar je uit je verschoning woei!
Via simonis(vis gegeten) naar Marika een slowaaks winkeltje. Daar hebben wel kofola en pilsner urquell.
Fototoestel bijmij voor foto`s voor leuke foto`s voor mijn blog.die foto`s moet ik nu nog maken hij zit nog in mijn tas en is er niet uit geweest......schaam.
Het enige nadeel van zo`n leuke dag is dat je zo vroeg op je bed ligt


Ja dan vandaag, rust!!! Heerlijk!!!!


Geen opmerkingen: